Wauw! - Reisverslag uit Kampung Kastam, Maleisië van Rob Verbroekken - WaarBenJij.nu Wauw! - Reisverslag uit Kampung Kastam, Maleisië van Rob Verbroekken - WaarBenJij.nu

Wauw!

Door: Rob Verbroekken

Blijf op de hoogte en volg Rob

15 April 2015 | Maleisië, Kampung Kastam

Selamat siang kawan!

Wauw! Wat waren de afgelopen twee weken waanzinnig mooi. Inmiddels zit de eerste werkdag er al weer op en vanaf nu nog 3,5 weekjes bikkelen op stage en dan is dat ook alweer afgerond.

Na het voorval zijn Michiel en ik in een soort rollercoaster terecht gekomen. De situatie is nu zo dat Michiel vertrokken is naar Kuala Lumpur om daar zijn stage af te ronden en dat ik op Langkawi blijf, omdat het voor mij nog maar voor even is. Ik krijg van het hotel een kamer, waar ik mag overnachten tot m’n stage voorbij is. Wat op 10 mei zal zijn. Hier tegen over staat dat ik mijn uren zo snel mogelijk moet gaan maken, dus vanaf nu zal ik z’n 65/70 uur per week gaan werken. Gelukkig is het maar voor een paar weekjes en dan is het ook klaar en is het goed geweest. Het is allemaal niet gelopen zoals gepland, maar dat is ook weer een goede levensles.

Nadat ik mijn stage heb afgerond, vlieg ik 12 mei naar Singapore, voor 3 nachtjes. Heb ik dat ook meteen gezien. Daarna door naar Kuala Lumpur om even bij Michiel te crashen en dan nog alleen even op en neer naar Cameron Highlands. Als dat dan achter de rug is, zijn mam en Ed al bijna in Maleisië. Ik zal met hun hele reis meegaan en dan ook op dezelfde dag als hun terug naar Nederland vliegen. Dan heb ik gezien, wat ik wou zien en gedaan wat ik wou doen. Mijn avontuur zit er dan op, stage gelopen en rondgetrokken in Maleisië.

Gisteravond was het voor pap en Brigitte helaas alweer tijd om terug naar Nederland te gaan. Na voor hun de eerste reis in Azië, die ze allebei gelukkig super gaaf vonden. Ik heb genoten van de tijd en ook leuke dingen met ze mogen doen. Ennnn ze mogen verrassen in Penang. Door daar onverwachts op te duiken. Super leuk allemaal! Wat is dat ook echt een mooi eiland zeg. Allerlei tempels bezocht, echt heel indrukwekkend. Op Langkawi ook nog lekker gerelaxed en lekker in de zon gelegen en voor het eerst ook nog eens een beetje verkleurd ook! Eerst rood, maar nu lekker bruin. Pap heeft ook nog een mooie duik mogen maken en met z’n drieën hebben we de mangrove tour gedaan. Hiermee ga je op een bootje over een rivier en zie je de jungle, apen, adelaars en van alles en nog wat!

Kortom ik heb het super naar m’n zin gehad en het ging natuurlijk allemaal veelste snel voorbij! Afscheid nemen blijft altijd moeilijk. Nu 3,5 week flink bikkelen, maar ik heb nog genoeg mooie dingen om naar uit te kijken.

"There’s no reason to look back when you have so much to look forward to.”

Lieve groetjes vanuit Maleisië.

xxxxxxxxxx Rob.

  • 15 April 2015 - 19:58

    Mam :

    Weer super mooi om te lezen..Wij zijn inmiddels ook al aan t aftellen om samen met jou daar 3 weken lekker rond te trekken. ..en om jou weer ff lekker te knuffelen. .love you. .tot snel..dikke kus liefs mam

  • 15 April 2015 - 23:03

    Yvonne:

    hey Rob, gelukkig weer ff heerlijk kunnen genieten...nu weer vol aan de bak scheelt wie kan er zolang in 5* hotel slapen zijn bed uitrollen en werken.. Alles maar idd positief bekijken...Wordt ff flink veel werken, daarna weer op avontuur en dan heb je al het moois van Maleisië maar mooi mogen ontdekken!! Geniet er van en binnenkort Skype weer ff bijkletsen!! Groetjes Yvonne xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kampung Kastam

Rob

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 8550

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 12 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: