Het begin - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Rob Verbroekken - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Rob Verbroekken - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Rob Verbroekken

Blijf op de hoogte en volg Rob

30 Januari 2015 | Maleisië, Langkawi Islands

Zo! Naar een hele lange reis, die me gelukkig zeer mee viel... Ben ik dan eindelijk gearriveerd in m'n appartement! Helemaal gebroken, want ben onderhand al 32 uur wakker denk ik! Eerst naar Dubai, wat een mensen massa daar zeg en dat om 3 uur 's nachts. Had gelukkig genoeg beenruimte in het vliegtuig, dus dat maakte de reis richting Dubai wat dragelijker! Toen op naar Kuala Lumpur, een iets kleiner vliegtuigje, dat betekende dus ook iets kleinere stoeltjes... snik, snik. Ik dacht dat ik misschien wel zou kunnen slapen, maar nee dus. Achjaa dat mag de pret niet drukken, want heb me toch potverdomme wel een lekker weertje hier. Z'n 33 graden, je kunt het slechter treffen denk ik zo. Eenmaal het vliegtuig uit in Kuala Lumpur, moest ik dus m'n koffer oppikken van de bagageband, omdat ik van Kuala Lumpur naar Langkawi weer met een andere maatschappij vloog. Kon ik dat klere ding toch niet vinden hé. Helemaal in de stress, m'n simkaart deed het niet, ik had het heet, die mensen hier praten maar half Engels. Maargoed, bleek dus dat ik eerst door de immigratiedienst moest.. Weeeet ik veel?! Maar gelukkig is m'n koffertje ook mooi met me meegevlogen anders had ik hier de eerste paar dagen in m'n onderbroek moet vertoeven, niet dat je veel kleren aan hoeft met deze temperatuur! Toen op naar Langkawi, zit je een beetje te babbelen in het vliegtuig met de vrouw naast je, in het Engels ofcourse! Blijkt ze de vrouw van de General Manager te zijn van het hotel waar ik stage ga lopen.. Hoe klein is de wereld soms, echt gek! Alsof het zo moest zijn.. Toen dus naar het appartement. Ik werd vervoerd in een busje, wat een Nederland nog niet eens door de APK zou komen, maar dat heeft ook wel weer wat. Aangekomen bij het appartement, valt het me vies tegen, en dan letterlijk vies. Zal maar geen foto van de badkamer erbij doen.. Maar goed nu is het dus 's avonds lig ik in bed, dit berichtje te schrijven en bedenk ik me toch dat ik hier ook maar echt alleen zit en ik het in m'n eentje op moet knappen. Het gaat denk ik nog heel zwaar worden! Iedereen nog bedankt voor de lieve berichtjes..

Groetjes uit Maleisië

Rob!

  • 30 Januari 2015 - 18:57

    Yvonne:

    Het Rob, nou dat was me een reis hè, maar je bent er!!
    En ik maar zeggen je gaat naar een fantastisch plek,dat zul je zo nu nog niet snappen

  • 31 Januari 2015 - 17:30

    Els Junier:

    Hoi Rob, alles is goed gegaan,fijn dat je er bent.
    Vies dat went allemaal, en slaap maar eens goed uit 32 uur onderweg is niet niks.
    Ot en ik wensen je een goede en leerzame tijd,groetjes Els.

  • 01 Februari 2015 - 12:02

    Irene Van Der Steen:

    Nou ik ben blij dat he goed aangekomen bent, hoorde al van mam dat het een beetje tegengevallen was bij aankomst. Maar ik sluit me bij de vorige reacties aan, eerst maar een een paar dagen bijkomen van de reis, want die hakt er gewoon best wel in....ik vindt het al keistoer dat jij op jouw leeftijd de reis naar zowat de andere kant van de wereld in je eentje hebt volbracht.de rest gaat zich allemaal van zelf ontwikkelen...rustig aan man...ga eerst maar eens een beetje acclimatiseren en je directe omgeving verkennen en een beetje poetsen. Nou ik hou je in de gaten via je verslagen dus gewoon lekker blijven schrijven.

  • 01 Februari 2015 - 16:59

    Wilma Hermens:

    Hoi Rob
    hoor dat je goed bent aangekomen. wens je daar heel veel plezier en geniet ervan. met een beetje goede wil kom je er wel. zal van tijd tot tijd je ver slag lezen. dus veel schrijnen

  • 10 Februari 2015 - 11:41

    Els Junier:

    Hartstikke fijn Rob dat het nu beter voelt, ja alles went, je hebt al veel ondernomen lees ik ,leuk dat we daar van mee mogen genieten ,groetjes Els en Ot.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Langkawi Islands

Rob

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 8576

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 12 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: