100 DAGEN!! - Reisverslag uit Kuah, Maleisië van Rob Verbroekken - WaarBenJij.nu 100 DAGEN!! - Reisverslag uit Kuah, Maleisië van Rob Verbroekken - WaarBenJij.nu

100 DAGEN!!

Blijf op de hoogte en volg Rob

09 Mei 2015 | Maleisië, Kuah

100 DAGEN!!!

Ja hoor het is dan eindelijk zover. Ik kan zeggen dat ik alweer 100 dagen van huis ben. Wat een tijd, wat een leuke tijd! Ik heb enorm genoten van de afgelopen tijd en mijn stage is dan ook al bijna afgelopen. Ik heb morgen m'n laatste stage dag en wat ga ik deze plek missen! Alhoewel het werk nooit helemaal is geweest wat ik ervan verwacht had, heb ik het wel enorm naar mijn zin gehad! Ik heb heel veel mogen leren hier en altijd geprobeerd m'n best te doen, en ja ook als ik er een dagje geen zin in had ;). Ik ben van de mensen hier gaan houden. Ik ben ze gaan zien als familie. Ik kan me nog goed herinneren toen ik voor het eerst bij het hotel kwam en de mensen ontmoeten waar ik mee ging werken. Ze zeiden "Welcome to The Danna Family Rob! Nou en dat hebben ze toch meer dat waar gemaakt. Ik ben nog niet eens weg of ik mis ze al! Nou zijn meerdere stagiaires al vertrokken en die hebben hun stage al afgerond. De volgende groep is weer aan de beurt!

In het begin, merkte ik nog wel dat je een stagiair bent. Maar na een tijdje, als je meer zelfstandig kan. Gaan mensen je respecteren en gaan zien dat je echt wel weet wat je doet en dat je ook probeert om alles goed te doen. Ik denk dat het daarom pas na een paar weken, leuker werd op het werk. Je krijgt steeds meer verantwoordelijkheid en deze week werd ik zelfs door m'n manager getraind, hoe je front office manager moet zijn. Dan wordt het allemaal toch wel leuker natuurlijk!

Het gevoel om hier weg te gaan is toch zo dubbel! Ik heb z'n zin om nu te gaan reizen, nog meer mooie dingen te zien, super gaaf dat ik dat ook met mam en Ed mag gaan doen! Ik kan niet wachten om m'n lieve opa & oma weer te knuffelen, de rest van de familie en natuurlijk Tammie! Maaaaar wat vervelend om deze plek en vooral de mensen achter te laten. Ik kom hier zeker ooit nog een keer terug. Zeker naar Azië en zeker dat ik dan ook deze mensen hier op ga zoeken!

Dinsdag vlieg ik voor 3 nachtjes naar Singapore, om eens te kijken wat daar te beleven valt! Ik ga nog naar de Cameron Highlands, Kuching en dan is m'n lieve moeder er alweer. Ik kan niet zeggen dat ik die niet gemist heb, zelfs het gezeur dat ik m'n kamer eens op moet gaan ruimen. Dat is een grapje natuurlijk ;)!

He mensen, tot over een maandje alweer!

Liefs uit Maleisië!!

xxxx Rob

  • 09 Mei 2015 - 16:19

    Mams:

    heerlijk om je verhaal weer te lezen ..ook al ben ik natuurlijk wel op de hoogte via ons geapp en Skype..
    wat heerlijk dat ik je over 15 dagen weer kan knuffelen en wat heb ik je gemist .je bent toch mien Manneke..ga lekker genieten de komende 2 weken in Singapore/Kuching/kuala lumpur en Cameron Hihglands en dan zijn Ed en ik er om nog lekker 3 weken van Maleisie te kunnen gaan genieten met z'n drietjes ...love you moppie..dikke knuffel .liefs Mams..xx

  • 09 Mei 2015 - 17:44

    Opa En Oma Verbroekken :

    hallo Robbedoes wij hadden het er net over gehad dat je daar zekker terug zou gaan met je paps want die was hier net. en uit jouw woorden haal ik het zelfde fijn dat het zo goed is geweest daar. geniet nog van je tijd daar en doe voorzichtig als ze je iets mee willen geven kijk uit mien jong . lieve groetjes van ons hier en bedankt weer voor het mooie verslag hou van je doeiiiiiX





    XXXXXXXXXXXX

  • 09 Mei 2015 - 17:52

    Jolanda:

    Lieve Rob,

    Fijn dat je het zo leuk heb gehad. Ook wat mindere leuke dingetjes maar die zullen in het niet vallen bij zoveel mooie ervaringen. Geniete nog even samen met je ma en vriend en dan een hele goeie reis terug ! Goed gedaan jochie ! Xxxx

  • 09 Mei 2015 - 23:04

    Yvonne Van Den Hove:

    Hoi Rob, wat heb je toch allemaal meegemaakt upps en downs maar je hebt uiteindelijk helemaal je draai gevonden veel respect hoe je er mee om bent gegaan. En nu genoeg adressen verzameld om nog veel meer van de wereld te kunnen gaan ontdekken

  • 10 Mei 2015 - 00:10

    Ed:

    We hebben je op de voet gevolgt je mooie stage avontuur, je bent gegroeid niet in de lengte die is meer als voldoende maar als persoon. Ben blij je straks weer te zien en samen met mam en jou er een mooi einde aan kunnen maken van dat avontuur van je.
    Kijk er erg naar uit kan niet wachten .
    Knuffel en tot snel kerel xx.

  • 11 Mei 2015 - 12:57

    Els:

    Hoi Rob,erg mooi verslag van je, en nu nog genieten van vakantie.
    Ook nog veel plezier als je met mam en ed op reis gaat,ze zitten hier te popelen om te gaan,dat merken we wel.kiek uit en kom wer goed thuis. Groetjes Els en Ot xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuah

Rob

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 8569

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 12 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: