Al 6 weken voorbij.. - Reisverslag uit Kampung Kastam, Maleisië van Rob Verbroekken - WaarBenJij.nu Al 6 weken voorbij.. - Reisverslag uit Kampung Kastam, Maleisië van Rob Verbroekken - WaarBenJij.nu

Al 6 weken voorbij..

Blijf op de hoogte en volg Rob

14 Maart 2015 | Maleisië, Kampung Kastam

Lieve mensen,

Het is alweer even geleden sinds ik een verhaaltje heb geschreven, maar ik ben druk druk druk! Ik heb sinds afgelopen nacht, 9 dagen nachtdienst. Dat betekent dat ik van 11 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends werk, ik moet zeggen. Het is niet niks om zo even de hele nacht wakker te blijven, er is ook niet zoveel te doen in de nacht. Maarja wie gaat er dan ook midden in de nacht een vraag stellen bij de receptie, ik niet. Gelukkig heb ik een computer tot mijn beschikking met internet en heb ik dus gewoon lekker een paar afleveringen van series gekeken.

Ik kan geen ander appartement krijgen, omdat ze zeggen dat er op het moment gen appartementen beschikbaar zijn. Ik geloof d'r eigenlijk niks van! Maar Ik heb me d'r inmiddels overheen gezet en heb samen met Michiel, m'n kamergenoot, de badkamer een schoonmaakbeurt gegeven. Onze wc is ook verstopt, al z'n 1,5 week! Heb het aangegeven bij het bedrijf of ze er naar willen kijken. Zeggen ze wel zo mooi, ja komt goed. Nou niet dus... Is de toilet dus echt de dag nadat we de hele badkamer grondig schoongemaakt hebben overgelopen. Nou wat een feest! Maar nog steeds een verstopte toilet.

De tijd vliegt, gisteren alweer 6 weken hier. Over 3 weken zie ik pap en ben zelfs al aan het plannen wat ik na m'n stage ga doen. Heb ook besloten om m'n vliegticket om te boeken. Ik vlieg 1 juli terug i.p.v. 21 juli, ook vertrek ik samen met mam en Ed op 7 juni van Langkawi. Ik ga nog samen met hun maar de Taman Negara, een van de oudste jungles ter wereld en daarna reis ik alleen nog door naar een aantal andere plekken in het land. Daar heb ik dan 2,5 week de tijd voor en dan ben ik 1 juli weer back in Gennep! Dat klinkt nog zover weg, maar als pap weg is hier is het nog maar 6 weken tot mam hier is. Ik heb nog zoveel dingen om naar uit te kijken en ben zo blij dat ik in het begin heb doorgezet en probeer nu gewoon te genieten van elk moment hier!

Lach, leef, geniet!

Liefs uit Maleisië en een dikke knuffel van mij xxx

  • 14 Maart 2015 - 10:45

    Janny:

    Hoi Rob,


    leuk om te lezen dat je je draai hebt gevonden, geniet ervan want het is zo voorbij en maak vooral veel foto's dan heb je thuis ook nog iets om op terug te kijken

    veel plezier

    groeten Jan en Janny

  • 14 Maart 2015 - 11:32

    Mam:

    Ja alweer 6 weken...time flies.ook wij gaan al langzaam aan aan het aftellen om naar jou te gaan..heerlijk weer ff samen knuffelen..love you..liefs mam.xx

  • 14 Maart 2015 - 13:17

    Tante San :-):

    Heerlijk om te lezen weer Rob!! Ga zo door! Trots op jou! Knuf van ons xxx

  • 15 Maart 2015 - 23:20

    Familie Broekmans :

    super tof, geniet van de tijd daar en maak er wat moois van groete uit het altijd mooie Gennep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kampung Kastam

Rob

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 739
Totaal aantal bezoekers 8574

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 12 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: