Alweer 3 weekjes hier! - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Rob Verbroekken - WaarBenJij.nu Alweer 3 weekjes hier! - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Rob Verbroekken - WaarBenJij.nu

Alweer 3 weekjes hier!

Door: Rob Verbroekken

Blijf op de hoogte en volg Rob

20 Februari 2015 | Maleisië, Langkawi Islands

Lieve mensen,

Inmiddels alweer 1,5 week geleden dat ik een verhaaltje op deze site heb gezet, maar wat heb ik weer veel meegemaakt in deze tijd. De tijd vliegt voorbij hier, is een goed teken toch? Het werk is nog steeds niet helemaal wat ik er van verwacht had. Het is best saai terwijl er vandaag een bezetting was van 96%. Dit komt door het Chinees nieuw jaar wat gister en vandaag gevierd wordt. Ik werk z’n 8 uurtjes per dag, maar dat 6 dagen in de week is behoorlijk vermoeiend. Ik werk nu al een tijdje van 7 tot 15 uur, opzich wel een fijne tijd om te werken, maar dan word ik dus al om 5.45 uur opgehaald. Dat is zoooo vroeg! Hierdoor slaap ik dus al bijna 2 weken niet genoeg en ben ik dus behoorlijk uitgeput. Ik moet nog t/m woensdag deze dienst werken, dan ben ik donderdag lekker vrij en dan heb ik avonddienst van 15 tot 23 uur.. Kan ik in ieder geval lekker uitslapen! In de tussentijd is ook de andere Nederlandse jongen gearriveerd en dat maakt het wel zo gemakkelijker. Hij denkt er allemaal een beetje hetzelfde over als ik dus dat is af en toe wel lachen. In ons appartement hebben we geen warm water en geen airco, wat het met deze temperatuur soms wel een beetje ondragelijk maakt, maar nu heb ik dus vernomen dat er wel appartementen zijn met deze luxueuze faciliteiten. Ik heb dus een verzoek in gediend bij de afdeling Personeelszaken of het mogelijk is om in z’n dergelijk appartement te wonen. Ik wacht nog op antwoord, maar ze zijn wel beschikbaar dus waarom niet? Zou je denken.. Op m’n vrije dag vorige week heb ik samen met iemand een auto gehuurd en zijn we een beetje over Langkawi gaan toeren. Ben naar de Cable Car geweest, om het op een na hoogste punt van Langkawi te bewonderen(zie foto’s) en lekker ergens wezen eten ’s avonds. Toen moest ik weer vijf daagjes werken en afgelopen woensdag was ik weer vrij.. Dus wat te doen.. Ik ben een dagje naar Kuala Lumpur geweest! Ik ben dinsdag na het werk naar KL gevlogen en woensdagavond weer terug. Dat was me toch een gave stad! Jammer dat het maar voor 1 dagje was. Ik kon helaas niet in de Twin Towers, want dat was al uitverkocht voor die dag, maar ik kom nog wel een keer in Kuala Lumpur dus hoop dat ik dan meer geluk heb. Ik ben wel in de KL Tower geweest, dit is een grote zendmast, die nog hoger is dan de Twin Towers, omdat die op een bergje staat. Wat een uitzicht! Niet normaal zeg..

En nu bedenk ik me terwijl ik dit aan het schrijven ben dat ik al weer 3 weken hier ben! Wat vliegt de tijd.. Over 6 weekjes komen Pap en Brigitte al, wat kijk ik daar naar uit zeg! Hoop dat ik hun de mooiste plekjes op Langkawi kan laten zien.

Ik heb eigenlijk nog zoveel meer te vertellen, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat op moet schrijven en dat is ook niet leuk dan heb ik helemaal niks meer te vertellen als ik over een paar maandjes weer thuis kom!

Ohja ik heb donderdag m’n eerste fooi gekregen! Nadat ik gasten een rondleiding door het hotel had gegeven en ze naar hun kamer had gebracht, kreeg ik 10 Singapore Dollars! Je hebt ze of je hebt ze niet haha..

Bedankt voor het lezen weer! Ik zou zeggen bekijk de foto’s dan heb je ook een beetje een beeld bij het verhaal!

Liefs uit Maleisië!

Rob

  • 20 Februari 2015 - 13:33

    Jootje:

    Weer mooi verslag Robbie. Fijn dat je een beetje aard en ik hoop voor je op een betere huisvesting. Anders gewoon zo'n mooie dame vragen die je bewaait met zo'n palmblad. En je ziet , de tijd vliegt xxx groetjes xxx

  • 20 Februari 2015 - 15:03

    Toos Sanders:

    nou rob wat ziet het er daar mooi uit en wat de temperatuur betreft dat is vast beter dan hier veel plezier lees je volgende verslag wel weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Langkawi Islands

Rob

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 8575

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 12 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: